Правила магазину
§ 1. Означення понять
- Регламент - цей Регламент, що визначає правила укладання договорів дистанційної купівлі-продажу через Інтернет-магазин, правила виконання цих договорів, права та обов'язки сторін договору дистанційної купівлі-продажу та правила розгляду рекламацій. У сфері послуг, що надаються в електронному вигляді, Положення відповідно є положеннями, зазначеними у ст. 8 Закону про надання електронних послуг.
- Клієнт - фізична особа з повною дієздатністю, юридична особа або організаційна одиниця без статусу юридичної особи, якій законом надано дієздатність, яка укладає з Продавцем Договір дистанційного продажу.
- Споживач - фізична особа, яка вчиняє з підприємцем правочин, безпосередньо не пов'язаний з його підприємницькою чи професійною діяльністю.
- Фізична особа-підприємець - фізична особа, яка укладає договір дистанційної купівлі-продажу, безпосередньо пов'язаний з її господарською діяльністю, якщо зі змісту цього договору вбачається, що він не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з наданого предмета її господарської діяльності. на підставі положення про ЦРБ та відомості про господарську діяльність.
- Підприємець - фізична особа, юридична особа або організаційна одиниця, що не є юридичною особою, якій законом надано дієздатність, яка здійснює підприємницьку або професійну діяльність від свого імені.
- Продавець:
BIOSHI S.A.,
тел. +48 788 208 018
info@bioshi24.com.ua,
NIP PL6762649713,
REGON 526170605. - Адреса зареєстрованого офісу Продавця:
aleja 29 Listopada, nr 39E, lok. U3, 31-425 Kraków - Інтернет-магазин - веб-сайт Продавця, доступний за такими адресами електронної пошти: https://bioshi-ua.iai-shop.com , за допомогою якого Клієнт може отримати інформацію про Товар та його наявність та придбати Товар або замовити надання послуги.
- Договір дистанційної купівлі-продажу - договір купівлі-продажу Товару/договір про надання Цифрової послуги або Цифрового контенту (за наявності), укладений через Інтернет-магазин.
- Товар - рухома річ, яку Покупець може придбати в Інтернет-магазині.
- Цифровий сервіс - сервіс, який дозволяє Споживачу:
- створення, обробка, зберігання або доступ до даних у цифровій формі;
- спільне використання даних у цифровій формі, які були надіслані або згенеровані Споживачем або іншими користувачами цього сервісу;
- інші форми взаємодії даних.
- Цифровий контент - дані, створені та доставлені в цифровій формі.
- Політика конфіденційності та файлів cookie Інтернет-магазину - документ, що визначає детальні правила обробки персональних даних і використання файлів cookie. Політика конфіденційності та файлів cookie є Додатком 3 до Регламенту та доступна за адресою https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/privacy-and-cookie-notice .
- Довговічний носій - означає матеріал або інструмент, що дозволяє Клієнту або Продавцю зберігати інформацію, адресовану особисто йому, таким чином, що дозволяє отримати доступ до інформації в майбутньому протягом періоду часу, відповідного цілям, для яких ця інформація використовується, і який дозволяє збережену інформацію відтворювати без змін, зокрема, електронною поштою.
- Електронна форма замовлення - електронна процедура оформлення замовлення, доступна Продавцем для Покупця.
- Електронна форма повернення - електронна процедура повернення, надана Продавцем Покупцеві; доступний за адресою https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/returns-open.html .
- Електронна форма скарги - електронна процедура скарги, надана Продавцем Покупцеві; доступний за адресою https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/rma-open.html .
- Надсилання замовлення - підтвердження замовлення Клієнтом натисканням кнопки «», що розглядається як подання Клієнтом обов'язкової заяви про волевиявлення щодо укладення Договору дистанційного продажу з Продавцем.
- Обліковий запис - набір даних, що зберігаються в Інтернет-магазині та в ІКТ-системі Продавця щодо даного Клієнта та розміщених ним замовлень та укладених Договорів дистанційного продажу, за допомогою яких Клієнт може розміщувати замовлення, а також скасовувати або редагувати та укладати Договори купівлі-продажу на відповідній часовій відстані.
- Думка служби замовлення або думка окремого Товару - суб'єктивні твердження та оцінки у вигляді зірочок від 1 до 5.
- Замовлення на підписку - замовлення, створене автоматично в рамках Підписки.
- Підписка - електронний сервіс, який дозволяє автоматично створювати Замовлення на підписку на певні Товари, відповідно до обраної Клієнтом повторюваності, без необхідності розміщення окремих замовлень до кінця Підписки.
- Періодичні платежі - це платежі, які обробляються в рамках платіжної послуги IdoPay, що надається Оператором і здійснюються автоматично, у певних циклах, що використовуються для оплати Замовлень на підписку на основі згоди, наданої Покупцем під час початку Підписки (постійне замовлення власника картки).
- Оператор - IdoPayments sp. z o. o. з юридичною адресою: al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, внесений до реєстру підприємців, який веде Окружний суд Szczecin-Centrum у Щецині, 13-й комерційний відділ Національного судового реєстру під номером 0000859711, NIP: 8522666251, REGON: 387039893, зі статутним капіталом: 800 000,00 злотих. Адреса доставки: вул. Piastów 30, 71-064 Szczecin, також згадується як: "IdoPayments", яка є національною платіжною установою в розумінні ст. 2 п. 16 Закону від 19 серпня 2011 р. «Про платіжні послуги» (Зак. вісник від 2020 р., ст. 794 із змінами) [далі: «УУП»].
- Картка - платіжна картка, випущена за системами Visa або International або Mastercard International, допущена до регламенту цих систем для здійснення операцій без фізичної присутності.
§ 2. Загальні положення
- Види та обсяг послуг, що надаються в електронному вигляді:
- укладання Договорів купівлі-продажу в Інтернеті - щодо Товарів, що продаються в Інтернет-магазині,
- правила реєстрації та використання Акаунту в рамках Інтернет-магазину,
- додавання думок, коментарів і оцінок - клієнт може додати думку або коментар до свого замовлення,
- розсилка електронних листів, в яких Продавець підтверджує отримання замовлення, можливе отримання оплати, прийняття замовлення до виконання.
- Використання Інтернет-магазину можливе за умови, що ІТ-система, яку використовує Клієнт, відповідає таким мінімальним технічним вимогам:
- Інтернет-браузери в поточній версії, наприклад:
- Firefox
- Chrome
- Microsoft Edge
- будь-яка програма для перегляду файлів у форматі PDF.
- Інтернет-браузери в поточній версії, наприклад:
- Контент, розміщений на веб-сайті Інтернет-магазину, включаючи описи Товарів і ціни, є запрошенням до укладення договору в розумінні ст. 71 Цивільного кодексу.
- Продавець надає доступ до цих Правил і Додатків за посиланням на головній сторінці перед укладенням Договору дистанційного продажу, під час нього та після його завершення. Покупець може завантажити його та роздрукувати.
- Щоб забезпечити безпеку передачі повідомлень і даних у зв’язку з послугами, що надаються, Інтернет-магазин вживає технічних та організаційних заходів, що відповідають рівню безпеки послуг, що надаються, зокрема заходи щодо запобігання отриманню та модифікації несанкціонованими особами. особи персональних даних, надісланих в Інтернеті.
§ 3. Накази
- Оформлення замовлення в Інтернет-магазині можна здійснити через Обліковий запис або вибрати варіант покупки без реєстрації, у цьому випадку створюється внутрішній обліковий запис, на основі якого Клієнт може створити Обліковий запис. Внутрішній обліковий запис зберігається до тих пір, поки дані не будуть видалені з системи або обліковий запис не буде заблоковано.
- Покупка здійснюється шляхом заповнення електронної форми замовлення на сайті Інтернет-магазину. Вибір замовлених Товарів здійснюється шляхом додавання їх у кошик. Електронна форма замовлення вказує i.a. який Товар, за якою ціною та в яких кількостях Замовник бажає замовити у вказане ним місце. Клієнт вживає відповідних технічних заходів на основі відображених повідомлень.
- Після того, як Клієнт надасть всі необхідні дані, буде відображено підсумок замовлення. Короткий опис замовлення міститиме інформацію про: дані, що ідентифікують Продавця, предмет замовлення, одиницю та загальну вартість замовлених Товарів, включаючи вартість доставки та інші витрати, якщо такі є, вибраний спосіб оплати, вибраний спосіб доставки , час доставки та вартість.
- Якщо предметом договору є доставка цифрового контенту або цифрових послуг, які не записані на матеріальному носії, або послуги, що надаються в електронному або дистанційному режимі, - Споживач у додатковому прапорці, необхідному для розміщення замовлення та розташованому в Електронній формі замовлення, надає наступну згоду: «Я погоджуюся на доставку цифрового контенту, який не записаний на матеріальному носії, або на початок надання послуги до закінчення 14 днів із дати укладення договору та визнаю втрату права на відмовитися від договору. Продавець підтвердить отримання вищевказаного. згода електронною поштою.
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати особисті дані, позначені як обов’язкові в Електронній формі замовлення, прийняти зміст Регламенту, відправити замовлення, натиснувши кнопку «».
- Надсилання Клієнтом електронної форми замовлення є обов’язковим для виконання волевиявленням про укладення Договору дистанційної купівлі-продажу відповідно до змісту цих Правил.
- Договір дистанційної купівлі-продажу вважається укладеним у момент прийняття Продавцем Електронної форми замовлення, що підтверджується відображенням Покупцеві повідомлення про підтвердження прийняття замовлення та його номер.
- Після укладення Договору дистанційного продажу Клієнт отримує у формі електронного листа підтвердження розміщеного замовлення, яке містить: підтвердження замовлення та остаточне підтвердження всіх істотних елементів Замовлення та загальних умов укладеного Дистанційного продажу. Договір (Правила Інтернет-магазину разом з Додатками № 1 і 2), дані про Продавця, відповідальність Продавця за якість послуг, про послуги, що надаються Продавцем після продажу, а також про спосіб і наслідки відмови від договору. . Інформація про порядок та наслідки відмови від договору міститься в Додатку 1.
- Поки Продавець не почне виконання замовлення:
- Клієнт може змінити своє замовлення за допомогою технічного рішення, доступного на сайті Електронної форми замовлення, і пройшовши весь шлях замовлення повторно. Зміна замовлення відбувається шляхом розміщення нового, яке замінює раніше розміщене. Крім того, оплата, здійснена Клієнтом, розраховується за новим замовленням, а в разі переплати повертається на банківський рахунок, з якого було здійснено оплату.
- Клієнт може скасувати своє замовлення, вибравши опцію «скасувати замовлення», доступну на сторінці електронної форми замовлення.
- Якщо Клієнт скасовує замовлення, Продавець повертає отриману оплату протягом 3 робочих днів. Повернення буде здійснено за допомогою того самого способу оплати, який використав Клієнт.
- Термін виконання замовлення від 1 до 10 робочих днів з моменту укладення договору.
§ 4. Оплата
- Інтернет-магазин пропонує можливість здійснення оплати у вигляді передоплати, післяплатою (з оплатою на рахунок після доставки). Варіант оплати з відстроченням платежу можливий в індивідуально узгоджених з Продавцем випадках.
-
Оплату товару можна здійснити способом, обраним під час оформлення замовлення на Електронній формі замовлення.
<br>
-
Доступні на даний момент способи оплати у вигляді передоплати в Інтернет-магазині доступні за адресою https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/payments .
<br>
§ 5. Доставка
- В електронній формі замовлення Клієнт обирає спосіб доставки, відзначаючи зроблений вибір.
- У випадку, якщо Клієнт не забере Товар, що призведе до повернення Товару Продавцю, Продавець може відмовитися від договору купівлі-продажу після попереднього запиту Клієнта в повідомленні електронної пошти, наданому в процесі покупки. для виконання договору. Відмова від договору відбувається шляхом подання Замовнику заяви у формі електронного листа.
- У ситуації, зазначеній у пункті 2, Продавець зобов’язаний негайно повернути Клієнту оплату, отриману за придбаний Клієнтом Товар.
- Доступні на даний момент способи доставки в Інтернет-магазині доступні за адресою https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/delivery .
§ 6. Відмова від договору - електронна форма повернення
- Споживач, який уклав дистанційний договір купівлі-продажу, може відмовитися від нього протягом 14 днів без пояснення причини. У разі відмови від договору дистанційної купівлі-продажу - договір вважається неукладеним.
- Право на відмову від договору на умовах, передбачених пунктами 6 і 7 цього Положення, має також фізична особа-підприємець. Відповідно до пунктів 6 і 7 цього Положення про споживача також розуміється фізична особа-підприємець.
- У разі відмови від договору - Споживач несе лише прямі витрати по поверненню Товару.
- Заява Споживача повинна чітко виражати його бажання відмовитися від договору, зокрема Споживач може:
- скористайтеся електронною формою повернення, розміщеною на сайті Інтернет-магазину: https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/returns-open.html .
- відмовитися від договору за допомогою форми відмови, що є Додатком № 2 - шляхом її відправлення на адресу місцезнаходження Продавця.
- Продавець негайно підтверджує на довгостроковому носії факт отримання заяви про відмову від договору, поданої у спосіб, зазначений у пунктах 1 та 2.
- Щоб вкластися в термін, достатньо надіслати заяву до його закінчення.
- Термін для відмови від договору починається:
- для контракту у виконанні, коли Продавець видає товар, зобов’язуючись передати його право власності - від вступу у володіння Товаром Споживачем або зазначеною ним третьою стороною, крім перевізника, а також у випадку контракту, який:
- включає багато предметів, які доставляються окремо, партіями або частинами - з моменту заволодіння останнім предметом, партією чи частиною;
- полягає в регулярній доставці предметів протягом встановленого періоду часу - з моменту заволодіння першим предметом;
- для інших договорів - з дати укладення договору.
- для контракту у виконанні, коли Продавець видає товар, зобов’язуючись передати його право власності - від вступу у володіння Товаром Споживачем або зазначеною ним третьою стороною, крім перевізника, а також у випадку контракту, який:
- Форма заяви про відмову від договору (додаток No 2 до цього Регламенту) та інформація про реалізацію права на відмову від договору (додаток No 1 до цього Регламенту) надаються в електронному вигляді.
- У разі відмови від договору про постачання Цифрового контенту або Цифрової послуги Продавець може перешкодити Споживачу в подальшому використанні Цифрового вмісту або Цифрової послуги, зокрема, заборонивши Споживачу доступ до Цифрового вмісту або Цифрової послуги.
- У разі відмови від Угоди про постачання Цифрового контенту чи Цифрової послуги Споживач зобов’язаний припинити використання цього Цифрового контенту чи Цифрової послуги та надання їх доступності третім особам.
- Право відмови від договору дистанційної купівлі-продажу не поширюється на договори, зазначені у ст. 38 Закону від 30 травня 2014 року (Вісник законів за 2019 рік, пункт 134) про права споживачів , напр. Аранжування:
- для надання послуг, за які Споживач зобов’язаний сплатити ціну, якщо Продавець повністю виконав послугу за прямою та попередньою згодою Споживача, який був проінформований перед початком надання послуги, що після виконання послуги Продавцем, він втратив би право відмовитися від договору та визнав це.
- у яких ціна або винагорода залежать від коливань на фінансовому ринку, які підприємець не контролює і які можуть відбутися до кінцевого терміну для відмови від контракту;
- предметом послуги якого є нерозбірний виріб, виготовлений за технічним завданням Споживача або призначений для задоволення його індивідуальних потреб;
- для яких предметом послуги є товар, що доставляється в запечатаній упаковці, яку неможливо повернути після відкриття упаковки з міркувань охорони здоров’я чи гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки;
- предметом якого є звукові чи візуальні записи або комп'ютерні програми, що доставляються в опечатаній упаковці, якщо після доставки упаковку було відкрито;
- за доставку Цифрового вмісту, не доставленого на матеріальному носії, за яку Споживач зобов’язаний сплатити ціну, якщо Продавець запустив послугу за прямою та попередньою згодою Споживача, який був проінформований перед початком надання послуги, що після виконання послуги Продавцем, він втрачає право відмовитися від договору та прийняв його до вашої уваги;
- предметом якого є предмет, що швидко псується або має короткий термін придатності, а предметом послуги є предмети, які після доставки за своїм характером нерозривно пов’язані з іншими предметами;
- на доставку газет, періодичних видань або журналів, за винятком договору передплати;
- укладених шляхом публічних торгів;
- для надання послуг з розміщення, крім проживання, перевезення вантажів, прокату автомобілів, харчування, послуг, пов’язаних з відпочинком, розвагами, спортивними чи культурними заходами, якщо договором визначено день або період надання послуг;
- в якому предметом послуги є алкогольні напої, ціна яких була узгоджена при укладанні договору купівлі-продажу, і поставка яких може відбутися лише через 30 днів і вартість яких залежить від коливань ринку, над якими підприємець не має права КОНТРОЛЬ;
§ 7. Наслідки відмови від договору
- Продавець протягом 14 днів з дати отримання заяви про відмову від Договору купівлі-продажу повертає Споживачеві всі здійснені ним платежі, включаючи вартість доставки, що відповідає найдешевшому способу доставки, запропонованому Покупцем. Продавець.
- Повернення буде здійснено з використанням того самого способу оплати, який використав Споживач.
- Якщо Споживач для реалізації права на відмову використовує Електронну форму повернення, кошти повертаються обраним способом на банківський рахунок, наданий Споживачем.
- Якщо Продавець не запропонував забрати Товар у Споживача самостійно, він може утримати відшкодування платежів, отриманих від Споживача, до тих пір, поки він не отримає Товари назад або Споживач не надасть підтвердження їх відправки, залежно від того, яка подія відбудеться першою.
- Продавець може запропонувати Споживачеві самостійно забрати товар. Однак, якщо Продавець не зробив такої пропозиції - Споживач повинен повернути товар Продавцю (або особі, уповноваженій Продавцем отримати його) негайно, але не пізніше 14 днів з дати, коли він відмовився від договір. Щоб вкластися в термін, достатньо відправити товар до його закінчення. Повернений Споживачем товар повинен бути відправлений за адресою місцезнаходження Продавця.
- Споживач несе відповідальність за зниження вартості Товару в результаті його використання у спосіб, що виходить за межі необхідного для встановлення природи, характеристик і функціонування Товару.
- Споживач не може відмовитися від контракту, якщо Цифровий контент або Цифровий сервіс надаються в обмін на оплату ціни, а невідповідність Цифрового контенту або Цифрового сервісу договору не має значення.
- Продавець може вимагати повернення матеріального носія, на якому було доставлено Цифровий контент, протягом 14 днів з моменту отримання заяви Споживача про відмову від договору. Споживач повертає носій негайно та за рахунок Продавця.
- Продавець зобов’язаний повернути ціну лише в частині, що відповідає Контенту або Цифровій службі, яка суперечить договору, і Цифровому контенту або Цифровій службі, зобов’язання щодо доставки яких було припинено внаслідок відмови від договору.
§ 8. Скарга
- Претензія на недолік Товару або невідповідність Товару укладеному Договору дистанційного продажу може бути подана:
- через електронну форму скарги;
- письмово на адресу зареєстрованого офісу Продавця або електронною поштою info@bioshi24.com.ua.
- У повідомленні необхідно вказати недолік, який, на думку Покупця, має Товар, вимагає від Продавця та, якщо можливо, документально підтвердити вказаний недолік і надати підтвердження покупки Товару в Інтернет-магазині. Продавець зобов'язаний відповісти на рекламацію протягом 14 днів з моменту її отримання. Якщо протягом зазначеного терміну він не відповів, вважається, що скаргу прийнято. Відповідь на скаргу Продавець надає Покупцеві в письмовій формі або на довготривалому носії.
- Дії, які Покупець повинен виконати, щоб подати скаргу, включаючи спосіб доставки Товару, на який подано скаргу, Продавцю, вказуються на окремих етапах в Електронній формі скарги.
- Якщо Продавець визнає рекламацію обґрунтованою: витрати на заміну, ремонт, включаючи витрати на доставку, пов’язану зі скаргою на Товар, несе Продавець.
- Продавець несе відповідальність перед Споживачем, а також ФОП за невідповідність Товару Договору дистанційної купівлі-продажу на умовах, що випливають із Закону України «Про права споживачів» від 30.05.2014.
- Продавець несе відповідальність за невідповідність Товарів Угоді про дистанційний продаж, яка існує на момент їх доставки та розкрита протягом двох років з цього моменту, якщо термін придатності Товару, вказаний Продавцем, не є довшим.
- Продавець ремонтує або замінює Товар протягом 14 днів з дати прийняття рекламації. Витрати на ремонт або заміну, включаючи, зокрема, витрати на пошту, транспорт, оплату праці та матеріали, несе Продавець.
- Споживач надає Продавцю Товар підлягає ремонту або заміні. Продавець забирає Товар за свій рахунок.
- Продавець зобов'язаний доставити Товар без недоліків і несе відповідальність перед Підприємцем за недоліки придбаного Товару на умовах, встановлених Цивільним кодексом.
- Доставка Цифрового контенту або Цифрових послуг Споживачеві або фізичній особі-підприємцю здійснюється на умовах, що випливають із Закону від 30.05.2014 про права споживачів.
- Цифровий вміст вважається наданим, коли Цифровий вміст або засоби, які дозволяють отримати доступ до Цифрового вмісту чи завантажувати Цифровий вміст, стали доступними для Споживача або фізичного чи віртуального пристрою, який Споживач обрав для цієї мети, або коли Споживач або такий пристрої мають до нього доступ.
- Цифрова послуга вважається наданою, коли Споживач або фізичний або віртуальний пристрій, який Споживач вибрав для цієї мети, отримав до неї доступ.
- Продавець приводить Цифровий контент або Цифрову послугу у відповідність з договором протягом 21 дня з моменту, коли Споживач повідомив Продавця про невиконання умов договору, і без зайвих незручностей для Споживача, беручи до уваги їх характер та мети, з якою вони використовуються. Витрати на приведення цифрового вмісту або цифрової послуги у відповідність до Угоди несе Продавець.
§ 9. Думки
- Думку про обробку замовлення або думку про Товар можна залишити під час відвідування Інтернет-магазину, натиснувши на інтерфейс, розміщений поруч із Товаром, або натиснувши посилання в електронному листі. Додавання думки є добровільним і безкоштовним. В рамках одного замовлення - Клієнт має можливість додати вищезазначену Думку лише один раз.
- В рамках вищезазначеного Клієнт може поставити оцінку від 1 до 5 і додати усну заяву, обмежену 65535 словами.
- Рейтинги зберігаються та оприлюднюються на сайті Інтернет-магазину, а також на сайтах https://zaufaneopinie.idosell.com і https://trustedreviews.idosell.com .
- Продавець перевіряє Думки, використовуючи адресу електронної пошти, яка була використана в процесі придбання даного Товару. Думка, яка розміщується особою, використовуючи адресу електронної пошти, яка була використана в процесі покупки - позначається на сайті Магазину коментарем «думка підтверджується покупкою». Будь-яка інша думка позначається як «відгук не підтверджений покупкою».
- Продавець може публікувати відгуки про певний Товар з інших своїх Інтернет-магазинів.
- Продавець не змінює зміст Думки або присуджені зірки.
- Покупець несе одноосібну та незалежну відповідальність за твердження, зроблене як частина Висновку. Продавець має право вилучити Висновок на умовах, що випливають із законодавства та цих Правил.
- Неприйнятно публікувати вміст, що містить неправдиву, оманливу, вульгарну, агресивну, образливу інформацію або інформацію, яка явно вважається несумісною з хорошими манерами. Також неприйнятно публікувати вміст, який є незаконним, порушує права третіх сторін або є актом недобросовісної конкуренції.
- Клієнт зобов'язується не розміщувати контент, який містить посилання на зовнішні веб-сайти, які носять рекламний або рекламний характер або містять персональні дані третіх осіб.
- За явним бажанням Клієнта зміст Думки може бути прихований від інших користувачів Магазину, але присуджена оцінка у вигляді зірок включається в загальний рейтинг Магазину та Товару.
§ 10. Інтелектуальна власність
- Клієнт заявляє, що не володіє будь-якими правами, у тому числі авторськими чи суміжними правами на розміщені ним Відгуки та висловлювання, за винятком права використання Інтернет-магазину в порядку, визначеному Правилами. Клієнт не має права на будь-який запис, відтворення, спільний доступ, оприлюднення або розповсюдження вмісту, якщо такий дозвіл не випливає з закону чи Правил.
- Клієнт не має права на будь-яке втручання в контент, зокрема, він не має права втручатися в зміст, структуру, форму, графіку, механізм роботи або інші елементи Інтернет-магазину.
- Розміщуючи Думки в Інтернет-магазині, які є роботами за значенням Закону від 4 лютого 1994 року про авторське право та суміжні права, Клієнт надає Продавцю невиключну, безкоштовну та необмежену в часі та території ліцензію на використання цих творів Продавця разом із правом надання субліцензії, що включає надання твору загальнодоступному таким чином, щоб кожен мав доступ до нього у вибраному ним місці та в час (Інтернет). Ліцензія надається на всі відомі на момент її видачі родовища, зокрема на такі родовища:
- у сфері запису та множення твору будь-якою технікою – зокрема друкарською, репрографічною, магнітною записом, цифровою, тобто з використанням будь-якої техніки на будь-якому аудіовізуальному чи візуальному носії, зокрема на аудіовізуальних дисках, компакт-дисках, комп’ютерних дисках, у мультимедійній мережі , включаючи Інтернет і пов’язані з ним онлайн-послуги та відтворення, запис, використання в Інтернеті, рекламу, відтворення запису в електронній формі в пам’яті комп’ютера та у внутрішніх і зовнішніх мережах,
- використання цілком або фрагментів або будь-яких елементів твору з можливістю модифікації, що випливає з суті даного Інтернет-носія - у всіх публікаціях, зокрема онлайн, цифрових, бюлетенях та інформації, окремо або в поєднанні з іншими творами чи фрагментами роботи; використання повністю або частково для просування та реклами, зокрема у формі аудіовізуальної, звукової та медійної реклами.
- у сфері торгівлі оригіналом або копіями, на яких було записано твір - маркетинг, прокат, прокат оригіналу або копій,
- у сфері розповсюдження твору способом, відмінним від зазначеного вище - публічне виконання, виставка, демонстрація, відтворення, трансляція та ретрансляція, а також оприлюднення твору таким чином, щоб кожен міг отримати доступ до нього на місце і час за власним вибором,
- використання творів у рекламних і маркетингових цілях;
- Видалення Облікового запису Клієнтом або Перевірка відповідно до пункту 8 глави 9 не впливає на дійсність вищевказаної ліцензії.
§ 11. Правила продажу в передплатній моделі
- Електронна послуга у формі Підписки може надаватися Продавцем Покупцеві.
- Використання Підписки дозволяє циклічно доставляти вибрані Товари через проміжки часу, вказані Клієнтом, без необхідності розміщувати подальші замовлення до кінця Підписки. Оплата Підписки здійснюється тільки за допомогою механізму Періодичних платежів і тільки через одну Картку.
- Від’єднання Картки від Підписки припиняє дію Підписки.
- Операції за Періодичними платежами будуть здійснюватися лише після попередньої реєстрації власника Картки на веб-сайті Оператора (або особи, через яку Оператор здійснює Операції). Метою реєстрації буде підтвердження того, що Клієнт, який замовляє Періодичний платіж, є уповноваженим власником Картки, з якої буде стягнуто плату. Перед реєстрацією Картки на веб-сайті транзакцій Клієнт зобов’язаний погодитися на регулярне стягнення комісій шляхом запуску послуги «Повторні платежі». Згода зберігається на сайті Оператора.
- Покупець створює Підписку, вибираючи цю форму покупки в Електронній формі замовлення. Підтвердження про створення Підписки надсилається негайно на адресу електронної пошти Покупця, зазначену при оформленні першого Замовлення Підписки.
- Клієнт керує Підпискою через Обліковий запис відповідно до доступних опцій.
- Підписка оформлена на невизначений термін.
-
Клієнт може припинити підписку в будь-який час. Припинення Підписки Клієнтом прирівнюється до відкликання згоди на подальше стягнення плати за Періодичними платежами. У цій ситуації подальше замовлення на підписку створюватися не буде. Якщо Підписка закінчується після дати, зазначеної в електронному листі, зазначеному в пункті 11, поточне Замовлення на Підписку буде виконано як останнє.
і). Підписка припиняється, коли Покупець вибирає опцію «Припинити підписку» в налаштуваннях певної Підписки, які стають доступними після входу Клієнта зі свого Облікового запису.
б). Покупець також може припинити підписку, зв’язавшись електронною поштою з персоналом магазину за адресою info@bioshi24.com.ua. - Продавець має право розірвати Підписку, про що він повідомляє Покупця електронною поштою або телефоном принаймні за 7 днів. У цій ситуації кошти з картки не будуть списані, і подальші замовлення на підписку створюватися не будуть.
- Продавець має право змінювати ціни на Товар під час Підписки, про що Покупець повідомляється в електронному листуванні, зазначеному в п. 11.
- Продавець надсилає Покупцеві електронний лист про створення Замовлення на підписку із зазначенням його теми, кількості, ціни (включаючи зміну ціни, якщо є), дати завершення та дати запланованого виведення коштів із Картка – не пізніше ніж за 3 дні до списання коштів з Картки. Крім того, Продавець інформує Покупця про можливість припинення Підписки, додавши посилання на налаштування, що дозволяють припиняти певну Підписку з Облікового запису Клієнта, і дату, до якої вона набуде чинності. Якщо підписку припинено після дати, зазначеної в електронному листі, припинення буде дійсним для наступних замовлень підписки. Це означає, що підписку буде припинено, але поточне замовлення підписки буде виконано останнім.
- Якщо спроба стягнути плату з Картки не вдасться, Клієнт буде проінформований електронною поштою про те, що оплата не може бути отримана. Можливі причини нестягнення платежу: відсутність коштів на картці, закінчення терміну дії картки або технічні проблеми.
- Закінчення терміну дії Картки, пов’язаної з Підпискою, або неможливість авторизувати платіжне доручення з інших причин призводить до припинення Підписки.
- Замовлення на підписку буде оброблено лише після успішного списання коштів з Картки.
- Припинення Підписки тягне за собою негайне розірвання договору купівлі-продажу Товару.
§ 12. Прикінцеві положення
- Ці Умови використання набувають чинності з 01.02.2021.
- У разі зміни або скасування будь-якого з положень цих Правил рішенням компетентного органу чи суду, решта положень залишаються в силі та є обов’язковими для Продавця та Клієнта.
- Продавець залишає за собою право змінювати ці правила. Усі договори, укладені до дати набрання чинності новими правилами, виконуються на підставі норм, які діяли на дату укладення договору.
- Право, застосовне для вирішення будь-яких спорів, пов’язаних із Регламентом, є польським законодавством. Ці суперечки вирішуватимуться місцевим судом загальної юрисдикції. Клієнт, який є Споживачем, також може використовувати позасудові способи розгляду скарг та розгляду претензій. Усю інформацію про позасудові способи розгляду скарг та розгляду претензій можна отримати на веб-сторінці Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів за адресою: www.uokik.gov.pl. Водночас повідомляємо, що зазначені процедури є добровільними і на них мають бути згодні обидві сторони.
- Відповідно до Регламенту (ЄС) № 524/2013 Європейського Парламенту та Ради від 21 травня 2013 року ми повідомляємо, що платформа для онлайн-розв’язання суперечок між споживачами та підприємцями доступна за адресою http://ec.europa. eu/consumers/odr на рівні ЄС (платформа ODR). Платформа ODR – це веб-сайт із центром комплексного обслуговування споживачів і підприємців, які шукають позасудового врегулювання спору щодо договірних зобов’язань, що випливають із договору онлайн-продажу чи договору про надання послуг.
§ 13. Додаток 1 - Інформація про реалізацію права відмови від договору
-
Споживач та ФОП мають право відмовитися від договору на наступних умовах.
Ви маєте право відмовитися від цього договору протягом 14 днів без пояснення причини. Термін вилучення закінчується через 14 днів:
- у випадку договору купівлі-продажу, з дати, коли ви стали володіти товаром або коли третя сторона, окрім перевізника та вказана вами, заволоділа товаром;
- у випадку контракту, який вимагає передачі права власності на багато предметів, які доставляються окремо, починаючи з дати, коли ви отримали останній предмет або коли третя сторона, окрім перевізника, зазначена вами, вступила у володіння останній пункт;
- у випадку контракту, який зобов’язує передати право власності на предмети, доставлені партіями або частинами, з дати, коли ви стали володіти останньою партією або частиною, або з дати, коли третя сторона, окрім перевізника та вказана вами, вступила в володіння останньою партією або частиною;
- у випадку контрактів на регулярну доставку предметів протягом фіксованого періоду часу, починаючи з дати, коли ви отримали перший товар або коли третя сторона, окрім перевізника та вказана вами, вступила у володіння першим пункт;
- у разі договорів, предметом яких є надання послуг або цифрового контенту, що не надається на матеріальному носії, - з дати укладення договору.
- Щоб скористатися правом на відмову від договору, ви повинні повідомити нас, а саме: BIOSHI S.A., aleja 29 Listopada, nr 39E, lok. U3, 31-425 Kraków, info@bioshi24.com.ua про ваше рішення відмовитися від цього договору шляхом однозначної заяви (наприклад, листа, надісланого поштою, факсом або електронною поштою).
- Ви можете використовувати типову форму відмови, але це не є обов’язковим.
- Ви також можете заповнити Електронну форму повернення, розміщену на сайті Інтернет-магазину: https://bioshi-ua.iai-shop.com/uk/returns-open.html . Якщо ви скористаєтеся цією опцією, ми негайно надішлемо вам підтвердження про отримання інформації про відмову від договору на довгостроковому носії.
- Для того, щоб вкластися в термін для відмови від договору, вам достатньо надіслати інформацію про реалізацію свого права відмовитися від договору до закінчення терміну відмови від договору.
- Якщо ви відмовляєтеся від цього контракту, ми відшкодуємо вам усі платежі, отримані від вас, включаючи витрати на доставку (за винятком додаткових витрат, пов’язаних із обраним вами типом доставки, відмінним від найдешевшого стандартного типу доставки, запропонованого нами) , негайно та в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дня, коли ми були поінформовані про ваше рішення скористатися правом відмовитися від цього договору. Ми здійснимо відшкодування за допомогою тих самих платіжних засобів, які ви використовували під час початкової транзакції, якщо ви прямо не домовилися про інше.
- У випадку контрактів, які вимагають передачі права власності на предмети, за якими ми не пропонували забрати Товари у разі відмови від контракту, ми маємо утримувати відшкодування платежу, доки не отримаємо товар або поки не отримаємо підтвердження його повернення в залежності від того, яка подія відбудеться першою.
- Надішліть повернений товар на таку адресу: BIOSHI S.A. Zawada Uszewska 204 32-865 Zawada Uszewska, але в будь-якому випадку не пізніше ніж через 14 днів з дати, коли ви повідомили нам про свою відмову від цього договору. Крайній термін вважається дотриманим, якщо ви відправляєте назад товар до закінчення 14-денного періоду. Вам доведеться нести прямі витрати на повернення товару.
- Зважаючи на вагу та розміри Товару, у разі відмови від договору повернення Товару може спричинити вищі витрати, ніж звичайна поштова оплата. Якщо ви хочете скористатися послугами кур'єрських компаній, можливо, буде потрібно відправити посилку на піддоні, що коштує дорожче звичайної пошти.